საგარანტიო სერვისი


ჩვენ გთავაზობთ საგარანტიო მომსახურებას, რომლის პირობებიც დადგენილია მწარმოებლის მიერ და ის განისაზღვრება პროდუქციის ჯგუფის მიხედვით. ამ პირობებზე დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ აქვე:  


                     

  

     ü  საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას, რაც მოიცავს შეკეთებას და სათადარიგო ნაწილების ღირებულებას (შეცვლილი,         

        დაზიანებული ნაწილი რჩება კომპანიის საკუთრებაში);

    ü  საგარანტიო მომსახურება განხორციელდება, თუკი დაცული იქნება ექსპლუატაციის წესები;

    ü  საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა მაღაზიას უნდა წარუდგინოს საგარანტიო ტალონი;

    ü  საგარანტიო ტალონის დაკარგვის ან დაზიანების შემთხვევაში ნივთი არ ექვემდებარება საგარანტიო მომსახურებას;

    ü  საგარანტო ვადა განისაზღვრება შესაკეთებელი ნივთის მაღაზიაში წარდგენიდან 4-6 კვირით.




ü  არ არის გასული საგარანტიო ვადა;

ü  წარმოდგენილია სავაჭრო ორგანიზაციის შევსებული საგარანტიო ტალონი;

ü  საგარანტიო ტალონის მონაცემები არ არის შეცვილილი, წაშლილი ან გადაკეთებული;

ü  ნივთზე არ აღინიშნება ვიზუალური ან მექანიკური დეფექტი;

ü  ნივთი გამოიყენება მისი დანიშნულების შესაბამისი მიზნ(ებ)ით;

ü  დაზიანება არ არის გამოწვეული მექანიზმში უცხო სხეულის ან სითხის შეღწევით;

ü  თუ ნივთის შეძენიდან, 5 (ხუთი) სამუშაო დღის ვადაში აღმოჩნდა ქარხნული დეფექტი, იგი აღნიშნულ ვადაში მომხმარებლის მიერ სრული კომპლექტაციით

    და დაზიანების გარეშე წარდგენილი უნდა იქნას მაღაზიაში;

ü  სამონტაჟო ან სარემონტო სამუშაოები ჩატარებულია სპეციალისტის მიერ და დაზიანება არ არის გამოწვეული არაკვალიფიციურად შესრულებული სამუშაოს

    შედეგად;

ü  მოწყობილობა არ არის დაშლილი (გახსნილი) შეკეთების (ან რაიმე სხვა) მიზნით.



საგარანტიო მომსახურებას ახორციელებს შ.პ.ს. ’’ბი ემ სი შარმი”

აღმაშენებლის ხეივნისა და ახმეტელის ქუჩის კვეთა. ტელ: 230-70-90